Τρίτη 11 Απριλίου 2017

Από Μικιό σε Αγαπώ.


Μαντιναδοτράγουδο γραμμένο πριν αρκετά χρόνια που το είχα λησμονήσει ολότελα και το βρήκα σε παλιές σημειώσεις πάνω σε μπλοκ παραγγελίας του φυτωρίου που κάποτε δούλευα. Πρέπει να το είχα σκαρώσει την άνοιξη του '10 ή του '11. Είναι σε σκοπό κρητικο-καλαματιανό.

Από μικιό, μικιό μου,
μοσχοδαφνόφυλλό μου,
από μικιό - μικιό σε αγαπώ.
Από μικιό, μικιό μου
σγουρό μελαχρινό μου,
από μικιό - μικιό σε αγαπώ.
Από μικιό σε αγαπώ κι από παιδί σε θέλω.
Και να σε πάρω πάρω
(πίσω δε κάμω ζάλο),
και να σε πάρω - πάρω τό 'ταξα.
Και να σε πάρω - πάρω
μον' άμε βρε κουμπάρο,
Και να σε πάρω - πάρω τό 'ταξα.
Και να σε πάρω τό 'ταξα τ' Αγιώ και των Αγγέλω.
Από μικιό σε αγαπώ κι από παιδί σε θέλω.

Άμε και πέ τση Μάνα,
μάνα και παραμάνα,
Αμε και πε - και πε τση Μάνας σου.
Άμε και πέ τση Μάνα,
τούτο κι όχι άλλο πράμα,
Αμε και πε - και πε τση Μάνας σου.
Άμε και πε τση μάνας σου να στρώσει το τραπέζι.
Να βγάλει φρούτα - φρούτα
'πο τ' άλλα κι από τούτα
να βγάλει φρύτα και αμύγδαλα.
Να βγάλει φρούτα - φρούτα,
και να 'ν' κρυγιά τα φρούτα,
να' βγάλει φρύτα και αμύγδαλα.
Να βγάλει φρούτα, αμύγδαλα, ρακί και πετιμέζι.
Άμε και πέ τση Μάνας σου να στρώσει το τραπέζι.

'Πόψε θα 'ρθώ στον Κύρη,
Κύρη και νοικοκύρη,
'πόψε θα 'ρθώ - θα 'ρθώ στον Κύρη σου.
'Πόψε θα 'ρθώ στον Κύρη,
όφου τον κακομοίρη,
'πόψε θα 'ρθώ - θα 'ρθώ στον Κύρη σου.
'Πόψε θα 'ρθώ στον Κύρη σου να σε γυρέψω ταίρι.
Και μια μπερέ - μπερέττα,
μία καλή μπερέττα,
και μια μπερέ - μπερέττα θα βαστώ.
Και μια μπερέ - μπερέττα,
για να μιλούμε ντρέτα,
και μια μπερέ - μπερέττα θα βαστώ.
Και μια μπερέττα θα βαστώ αντίρρηση μη φέρει.
Πόψε θα 'ρθώ στον Κύρη σου να σε γυρέψω ταίρι.

Από μικιό, μικιό μου,
μοσχοδαφνόφυλλό μου,
από μικιό - μικιό σε αγαπώ.
Από μικιό, μικιό μου,
σγουρό μελαχρινό μου,
από μικιό - μικιό σε αγαπώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου